Kenniscentrum
Kenniscentrum
donderdag 24 september 2009
De Nederlandsche Bank
...
Digitale Spin is de Nieuwsbrief van het Papieren Tijger Netwerk.
Trefwoorden zijn: documentmanagement, kennismanagement, contentmanagement, webcontentmanagement, recordsmanagement, recordmanagement, Digitale Tijger, Tijgerspin, archief, bibliotheek, informatieprofessional, documentaire informatievoorziening, knipoog, geuzennaam, archivaris, bibliothecaris, webmanager, intranet, banen, jobs, column, Heterdaadsessie, Op Heterdaad, Agenda, Tips, Nieuwtjes, Attendering, Mens achter de Tijger, Kenniscentrum, document- en kennismanagement, documentprofessionals, kennisprofessionals, Documentcentrum, Dossiers, Dossierreeks, leergang, cursus, euroforum, checklists, cases, best practices, foto’s, presentaties, topics, pdf’s, boeken, tijdschriften, aanbieders, producenten, uitgevers, verenigingen, evenementen, opleiders, opleidingsinstituten, opleidingsinstellingen, consultants, documentprofessional, kennisprofessional,
checklist, case, best practice, foto, presentatie, topic, pdf, boek, tijdschrift, aanbieder, producent, uitgever, vereniging, evenement, opleider, opleidingsinstituut, opleidingsinstelling, consultant, Tijgernootjes, tip van de maand, attendering, eenpitter, eenpitters, DIV, web 2.0, LinkedIn.
Nieuwe dienstverlening, competenties en organisatie...
Reorganisatie - Heroriëntatie - Nieuwe rol - Interne dienstverlening -Documentmanagement - Archief -Bibliotheek - Competenties - ECM - RMS - TRIM - Lotus Notes
Tref-
woorden
Titel
Sprekers
Sheets
Program
Goudstaven
Wow, wat een goud. Al die staafjes. Ontelbaar! Ik had alleen gedacht dat het meer zou blinken en glimmen. Wel apart zo'n rondleiding door de grootste kluis, 7 verdiepingen onder de grond...
Helaas, helaas, geen geglitter bij De Nederlandsche Bank. Ook geen goudstaafje te zien tijdens de rondleiding ;-) Nee, toch niet. Wel lagen er bij de balie zakjes met bankbiljetten die je kunt meenemen! Versnipperd...
Toch is hiermee de toon gezet voor de Heterdaadsessie: grote innerlijke rijkdom, geen enkel uiterlijk vertoon. We werden in korte tijd ingewijd in de nieuwe werkwijzen en systemen van de kersverse afdeling Informatiediensten. Dat ging professioneel en flexibel en met een prettige relaxedheid die ook sprak uit de contacten met de medewerkers tijdens de rondleiding. Geen opgeblazen verhalen of persoonlijkheden. Geen pracht en praal. Laten we het houden op Amsterdamse nuchterheid. Heerlijk.
Op Heterdaad... binnenin het vitale hart van financieel Nederland!
๏Marianne Kollaard (gastvrouw)
๏Guurtje Wolters
๏Karsjen Bos
Nieuwe Dienstverlening, Competenties en Organisatie bij de afdeling Informatiediensten (voorbeeldcase)
-
-
totale trefwoorden index
๏Aanpak: succes (DOK)
๏Aanpak: verleiden (DNB)
๏Archiveren anno 2011 (TU)
๏Attendering (ING)
๏Auteursrechten (TU)
๏Challenging Minds (ING)
๏Channelmanagement (UWV)
๏CoachingOurselves (ING)
๏Competenties (DNB)
๏Contentmanagement CBS)
๏Data Archivering (TU)
๏Digital Natives (CBS)
๏Digitalisering tabellen (CBS)
๏Dossiers (CBS)
๏Elektronisch Archief/Dossier (UWV)
๏Games (DOK)
๏Het Nieuwe Werken (TU)
๏Informatievaardigheden (TU)
๏Inputmanagement (UWV)
๏Interne Marketing (TU)
๏iPhone (UMCG)
๏Kennis Café (ING, TU)
๏Kenniscockpit (UMCG)
๏LinkedIn (UMCG)
๏Multitouch (DOK)
๏Afdelingsnaam (CBS)
๏Netvibes (DOK, UMCG)
๏Nieuwe media (ING)
๏Open source kennisbronnen (ING)
๏Outputmanagement (UWV)
๏Portal/zoekmachine (CBS)
๏Second Life (UMCG)
๏SharePoint & Archivering (TU)
๏Taxonomie (CBS)
๏Tools (UMCG)
๏Transformatie (CBS)
๏User Experience (DOK)
๏Visie & Beleid (UWV)
๏Web 2.0 (TU)